ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Ανακοίνωση της ΔΟΕ για την ακύρωση της επιχειρούμενης αξιολόγησης

Για 5η κατά σειρά φορά, με την εγκύκλιο 27606/ΓΔ4/11.03.2022, το Υ.ΠΑΙ.Θ. επιχειρεί να επιβάλει την εφαρμογή της αξιολόγησης των Νόμων 4823/2021 και 4692/2020, προχωρώντας εκ νέου σε ανυπόστατες ερμηνείες, εκφοβιστικές πιέσεις και παράνομες προτροπές. Η εγκύκλιος δεν έχει καμία εκπαιδευτική στόχευση. Ο μόνος στόχος της είναι πολιτικός: Η υποταγή των εκπαιδευτικών που αντιστέκονται και υπερασπίζουν το Δημόσιο Σχολείο.

Καλούμε τους Συλλόγους Διδασκόντων να συνεχίσουν την υλοποίηση των δράσεων που έχουν αναρτήσει μέσα από τα ενιαία κείμενα. Η Δ.Ο.Ε. δήλωσε από την αρχή αυτής της μάχης ότι θα φτάσουμε ενιαία και συντεταγμένα μέχρι το τέλος.

Όλες οι δράσεις θα υλοποιηθούν και σε όλες τις φάσεις θα υπάρξει πλήρης κάλυψη των εκπαιδευτικών και των Συλλόγων Διδασκόντων.

Δεν υποκύπτουμε ούτε στις πιέσεις, ούτε στις «επιθεωρητικές υποδείξεις», δεν αλλάζουμε τις αποφάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων και τα κείμενα που έχουν αποφασιστεί.

ΗΜΕΡΙΔΕΣ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕΙ

20 ΜΑΡΤΙΟΥ/ΑΞΟΝΑΣ/1 ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ/ΗΜΕΡΙΔΑ

Τα αναλυτικά προγράμματα, ο ρόλος και ο χαρακτήρας του Νηπιαγωγείου

27 ΜΑΡΤΙΟΥ/ΑΞΟΝΑΣ 3/ΗΜΕΡΙΔΑ

Ομαδοσυνεργατικές πρακτικές μάθησης και διδασκαλίας. Οι προσεγγίσεις σύγχρονων παιδαγωγικών ρευμάτων

3 ΑΠΡΙΛΙΟΥ/ΑΞΟΝΑΣ 1/ΕΙΔΙΚΑ/ΗΜΕΡΙΔΑ

Η ανάγκη ενίσχυσης των θεσμών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης  – Κοινωνικές και ιδεολογικές διαστάσεις

10 ΑΠΡΙΛΙΟΥ/ΑΞΟΝΑΣ 3/ΣΤΡΟΓΓΥΛΟ ΤΡΑΠΕΖΙ

Η συνέλευση της τάξης και η συνεργατική διαχείριση προβλημάτων που παρουσιάζονται στην καθημερινή σχολική πράξη

17 ΑΠΡΙΛΙΟΥ/ΑΞΟΝΑΣ 2/ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ/ΣΤΡΟΓΓΥΛΟ ΤΡΑΠΕΖΙ

Η εμπειρία των Διαπολιτισμικών Σχολείων

30 ΑΠΡΙΛΙΟΥ/ΑΞΟΝΑΣ 4/ΗΜΕΡΙΔΑ

Οι ιδέες και οι πρακτικές σύγχρονων παιδαγωγικών ρευμάτων για τις σχέσεις εκπαιδευτικού/μαθητή

7 ΜΑΪΟΥ/ΑΞΟΝΑΣ 2/ΕΙΔΙΚΑ/ΣΤΡΟΓΓΥΛΟ ΤΡΑΠΕΖΙ

Η εμπειρία των Ειδικών σχολείων για τον ρόλο και τη σημασία τους στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση

8 ΜΑΪΟΥ/ΑΞΟΝΑΣ 8/ΗΜΕΡΙΔΑ

Μετεκπαίδευση – Επιμόρφωση: Από την ιστορική θεώρηση στη σημερινή πραγματικότητα και τις ανάγκες των εκπαιδευτικών της πράξης

 

ΗΜΕΡΙΔΕΣ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ

8 Νοεμβρίου 2021/ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Εκπαιδευτικό έργο και επιχειρούμενη αξιολόγηση. Επιστημονικές προσεγγίσεις

https://www.youtube.com/watch?v=L9dq1MA3yqg&t=2767s

23 Ιανουαρίου 2022/ ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Η αντίσταση στην αξιολόγηση – εμπορευματοποίηση των σχολείων και ο αγώνας για την υπεράσπιση της δημόσιας εκπαίδευσης. Η εμπειρία από τις Η.Π.Α.

https://youtu.be/9WL1tosdCs8

13 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ/ΑΞΟΝΑΣ 2/ΗΜΕΡΙΔΑ

Σχολική διαρροή και ευάλωτες κοινωνικές ομάδες

https://youtu.be/-_8ZO2Iqy08

13 ΜΑΡΤΙΟΥ/ΑΞΟΝΑΣ 1/ΔΗΜΟΤΙΚΑ/ΗΜΕΡΙΔΑ

Αναλυτικά Προγράμματα, σχολικά εγχειρίδια και διδακτικό υλικό

https://youtu.be/kd55INRztKI

Print Friendly, PDF & Email

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *