ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΣΤΗΡΙΞΕΙΣ

Με υπερβάλλοντα ζήλο και υλοποιώντας οδηγίες του υπ. παιδείας, τα ΚΕΔΑΣΥ μαζί με τη διοίκηση «τροποποιούν τις ώρες των διαγνώσεων αξιολόγησης μαθητών/τριων, προκειμένου να υλοποιηθεί το πρόγραμμα «εξοικονομώ» στο δημόσιο σχολείο.

ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΟΤΙ:

  1. Οι μαθητές με αναπηρία/ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες έχουν ανάγκη ενός εξατομικευμένου εκπαιδευτικού προγράμματος που υλοποιείται σε όλη την έκταση του τυπικού (και πολλές φορές και του άτυπου) σχολικού προγράμματος
  2. Οι μαθητές με αναπηρία/ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες έχουν ανάγκη να κινούνται σε περιβάλλον ασφάλειας, περιβάλλον που δεν εξασφαλίζεται με την parttime υποστήριξη που τους δίνει το υπ. παιδείας.
  3. Οι μαθητές με αναπηρία/ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, για να οικοδομήσουν σχέση εμπιστοσύνης και συνεργασίας με τους εκπαιδευτικούς παράλληλης στήριξης, προκειμένου να αποδώσει ο στόχος της ένταξης τους στο σχολικό περιβάλλον, θέλουν χρόνο συνεχή, και περιβάλλον σταθερότητας.
  4. Οι Σχολικοί Σύμβουλοι Γενικής και Ειδικής Αγωγής δυστυχώς ξεχνώντας τον επιστημονικό τους ρόλο, ταυτίζονται με διοικητικές πρακτικές και εκπαιδευτικές πολιτικές υποστηρίζοντας τη λογική μοιράσματος που εξυπηρετεί πολιτικές εξοικονόμησης.

ΑΝΑΡΩΤΙΟΜΑΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ:

  • Ποιο πρόγραμμα κοινωνικών δεξιοτήτων θα εφαρμόζει ο εκπαιδευτικός της παράλληλης στήριξης, όταν οι ανάγκες των μαθητών- ακόμα και της ίδιας τάξης- που του έχουν ανατεθεί, δεν συμπίπτουν;
  • Ποιον μαθητή θα υποστηρίζει στο διάλειμμα από το σύνολο των μαθητών που του έχει ανατεθεί;
  • Οι  μαθητές με αναπηρία/ ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που θα υποστηρίζονται μερικές ώρες – μετά από τροποποίηση της διάγνωσής τους- τι θα γίνονται στο υπόλοιπο του σχολικού προγράμματος;
  • Τι θα κάνουν οι γονείς όταν το παιδί τους μείνει χωρίς παράλληλη στήριξη; Θα στραφούν στην ιδιωτικοποίηση της εκπαίδευσης με τους ιδιώτες ειδικούς βοηθούς.;

Ο Σύλλογός μας στέκεται απέναντι στον επιστημονικό και διοικητικό και κυβερνητικό ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟ και καταγγέλλει

  1. Τις πρακτικές που ακολουθούν οι Δ/νσεις με μαγικές αριθμητικές συνταγές.
  2. Τις πρακτικές που ακολουθούν τα ΚΕΔΑΣΥ με  ωριαίες τροποποιήσεις διαγνώσεων
  3. Τις εκπαιδευτικές πολιτικές «της περικοπής και της εξοικονόμησης» του ΥΠΑΙΘ

ΔΗΛΩΝΟΥΜΕ

Τέτοιου είδους πολιτικές και πρακτικές βρίσκονται σε αντίθεση με ολόκληρο το εκπαιδευτικό κίνημα και θα παλέψουμε να ανατραπούν!

Print Friendly, PDF & Email

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *