ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΣΤΗΡΙΞΕΙΣ
Με υπερβάλλοντα ζήλο και υλοποιώντας οδηγίες του υπ. παιδείας, τα ΚΕΔΑΣΥ μαζί με τη διοίκηση «τροποποιούν τις ώρες των διαγνώσεων αξιολόγησης μαθητών/τριων, προκειμένου να υλοποιηθεί το πρόγραμμα «εξοικονομώ» στο δημόσιο σχολείο.
ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΟΤΙ:
- Οι μαθητές με αναπηρία/ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες έχουν ανάγκη ενός εξατομικευμένου εκπαιδευτικού προγράμματος που υλοποιείται σε όλη την έκταση του τυπικού (και πολλές φορές και του άτυπου) σχολικού προγράμματος
- Οι μαθητές με αναπηρία/ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες έχουν ανάγκη να κινούνται σε περιβάλλον ασφάλειας, περιβάλλον που δεν εξασφαλίζεται με την parttime υποστήριξη που τους δίνει το υπ. παιδείας.
- Οι μαθητές με αναπηρία/ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, για να οικοδομήσουν σχέση εμπιστοσύνης και συνεργασίας με τους εκπαιδευτικούς παράλληλης στήριξης, προκειμένου να αποδώσει ο στόχος της ένταξης τους στο σχολικό περιβάλλον, θέλουν χρόνο συνεχή, και περιβάλλον σταθερότητας.
- Οι Σχολικοί Σύμβουλοι Γενικής και Ειδικής Αγωγής δυστυχώς ξεχνώντας τον επιστημονικό τους ρόλο, ταυτίζονται με διοικητικές πρακτικές και εκπαιδευτικές πολιτικές υποστηρίζοντας τη λογική μοιράσματος που εξυπηρετεί πολιτικές εξοικονόμησης.
ΑΝΑΡΩΤΙΟΜΑΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ:
- Ποιο πρόγραμμα κοινωνικών δεξιοτήτων θα εφαρμόζει ο εκπαιδευτικός της παράλληλης στήριξης, όταν οι ανάγκες των μαθητών- ακόμα και της ίδιας τάξης- που του έχουν ανατεθεί, δεν συμπίπτουν;
- Ποιον μαθητή θα υποστηρίζει στο διάλειμμα από το σύνολο των μαθητών που του έχει ανατεθεί;
- Οι μαθητές με αναπηρία/ ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που θα υποστηρίζονται μερικές ώρες – μετά από τροποποίηση της διάγνωσής τους- τι θα γίνονται στο υπόλοιπο του σχολικού προγράμματος;
- Τι θα κάνουν οι γονείς όταν το παιδί τους μείνει χωρίς παράλληλη στήριξη; Θα στραφούν στην ιδιωτικοποίηση της εκπαίδευσης με τους ιδιώτες ειδικούς βοηθούς.;
Ο Σύλλογός μας στέκεται απέναντι στον επιστημονικό και διοικητικό και κυβερνητικό ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟ και καταγγέλλει
- Τις πρακτικές που ακολουθούν οι Δ/νσεις με μαγικές αριθμητικές συνταγές.
- Τις πρακτικές που ακολουθούν τα ΚΕΔΑΣΥ με ωριαίες τροποποιήσεις διαγνώσεων
- Τις εκπαιδευτικές πολιτικές «της περικοπής και της εξοικονόμησης» του ΥΠΑΙΘ
ΔΗΛΩΝΟΥΜΕ
Τέτοιου είδους πολιτικές και πρακτικές βρίσκονται σε αντίθεση με ολόκληρο το εκπαιδευτικό κίνημα και θα παλέψουμε να ανατραπούν!