Παράσταση διαμαρτυρίας τη Δευτέρα 28 Ιουνίου, στις 18:30, στο 1ο ΓΕΛ Αγ. Δημητρίου την ώρα που Μητσοτάκης – Κεραμέως θα παρουσιάζουν το νομοσχέδιο για την «αυτονομία» της σχολικής μονάδας και την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών!

Η κυβέρνηση παρουσιάζει σήμερα Δευτέρα 28/6 στο 1ο ΓΕΛ Αγίου Δημητρίου ακόμα ένα νέο αντιεκπαιδευτικό πολυνομοσχέδιο για την «αυτονομία» των σχολικών μονάδων και την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών,  με τον ψευδεπίγραφο τίτλο «Για την αναβάθμιση του σχολείου και την ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών».

Σε μια προφανή προπαγανδιστική επιχείρηση εξαπάτησης των λαϊκών οικογενειών και των παιδιών τους, επιλέγουν να παρουσιάσουν το αντιδραστικό νομοσχέδιο χρησιμοποιώντας ως προπαγανδιστικό ντεκόρ ένα δημόσιο σχολείο, το 1ο ΓΕΛ – 1ο Γυμνάσιο Αγ. Δημητρίου «Τάκης Ζενέτος» και προσκεκλημένους επιλεγμένους (!) εκπαιδευτικούς και μαθητές.

Τελειώνει μία από τις δυσκολότερες σχολικές χρονιές που έχουμε ζήσει εμείς οι εκπαιδευτικοί, τα παιδιά μας και οι γονείς. Βιώσαμε την ουσιαστική εγκατάλειψη του δημόσιου σχολείου από το κράτος. Δεν πάρθηκε κανένα μέτρο για την ασφάλεια, την υγεία εκπαιδευτικών και μαθητών. Δεν υπήρξε καμία μέριμνα ενάντια στην ψηφιακή ανισότητα και τις μορφωτικές, ψυχοκοινωνικές επιπτώσεις της πανδημίας. Αντιθέτως, η κυβέρνηση έδειξε μεγάλη συνέπεια στην ψήφιση αντιλαϊκών νόμων, σημαντικός αριθμός εκ των οποίων αφορούσε στην εκπαίδευση.  

Με το νέο νομοσχέδιο επιχειρείται να γίνει και νέα αντιδραστική τομή που αφορά στη μεγαλύτερη «αυτονομία» της σχολικής μονάδας, την «αξιολόγηση» των εκπαιδευτικών και τις δομές της Εκπαίδευσης.

Με την «αυτονομία» η κυβέρνηση επιδιώκει, σύμφωνα με τις κατευθύνσεις της ΕΕ και του ΟΟΣΑ, την παραπέρα απαλλαγή του κράτους από την υποχρέωση της χρηματοδότησης. Οι γονείς θα κληθούν να βάλουν βαθιά το χέρι στην τσέπη και τα σχολεία με διευθυντές – managers θα αναγκαστούν να ζητιανεύουν χρηματοδοτήσεις και χορηγούς. Η εμπειρία από χώρες που έχουν προωθήσει αντίστοιχα μέτρα είναι αποκαλυπτική. Πρόκειται για ένα σχολείο που εμπορευματοποιείται σε βασικές του λειτουργίες, γίνεται έρμαιο των επιχειρηματικών συμφερόντων, μετατρέπεται σε επιχείρηση. Αυτό το σχολείο δεν θα έχει καμία σχέση με την αναβάθμιση της εκπαίδευσης, την ουσιαστική μόρφωση και την κριτική σκέψη-γνώση.

Σε αυτό το πλαίσιο της αντιδραστικής κατηγοριοποίησης των σχολείων, της πρόσδεσής τους στο κυνήγι των χορηγών, θα λειτουργήσει και η «αξιολόγηση», με ασφυκτικό έλεγχο και κριτήρια το αν και κατά πόσο ο ίδιος ο εκπαιδευτικός γίνεται συνένοχος σε αυτή την πολιτική. Η κυβέρνηση προωθεί τον πειθαναγκασμό του εκπαιδευτικού, ώστε να γίνει «πρόθυμος» εκτελεστής της πολιτικής της ΕΕ, του ΟΟΣΑ, των μνημονιακών πολιτικών και όλων των μνημονιακών κυβερνήσεων.

Δεν φοβόμαστε και δεν υποχωρούμε!

Θα τους χαλάσουμε τα σχέδια για ακόμα μία φορά!

Όπως μας βρήκαν ενωμένους ενάντια στην «αξιολόγηση» της σχολικής μονάδας, όπως πήραν μαζικά την απάντηση του κλάδου στην προσπάθεια επιβολής της ηλεκτρονικής ψηφοφορίας για τα Υπηρεσιακά Συμβούλια, έτσι θα μας βρουν και τώρα. Όπως έφαγαν τα μούτρα τους με την κάμερα στην τάξη, το ίδιο θα συμβεί και τώρα.

Συνεχίζουμε να απαιτούμε

  • Να μην κατατεθεί το νέο νομοσχέδιο – έκτρωμα. Όχι στην κατηγοριοποίηση των σχολείων, όχι στην αντιδραστική αξιολόγηση.
  • Μόνιμοι μαζικοί διορισμοί εκπαιδευτικών, διορισμό/μονιμοποίηση των αναπληρωτών, σύσταση οργανικών θέσεων για όλες τις υπάρχουσες ειδικότητες στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
  • Να παρθούν από τώρα μέτρα ώστε η νέα σχολική χρονιά να μη βρει τα σχολεία και πάλι στο έλεος του επόμενου κύματος της πανδημίας. Αραίωση των μαθητών στις τάξεις, αξιοποίηση κάθε διαθέσιμης υποδομής.

 

ΚΑΛΟΥΜΕ τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς και τους μαθητές να απορρίψουν το νομοσχέδιο και να πάρουν θέση σε ένα μαζικό πανεκπαιδευτικό μέτωπο αγώνα.

Print Friendly, PDF & Email

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *