Συναδέλφισσες /οι

Το ύφος και το περιεχόμενο της τελευταίας εγκύκλιας διαταγής του ΥΠΑΙΘ για την εφαρμογή της αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας 24/3/2014, αποκάλυψε στυγνά  και απροκάλυπτα, κυρίως σε αυτούς που έτρεφαν αυταπάτες, ότι η αυτοαξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου δεν είναι μια διαδικασία αναστοχαστικής δράσης και εδραίωσης θετικού κλίματος σεβασμού και συνεργασίας που απαιτεί αποδοχή και συναίνεση,  αλλά μέρος της κρατικής πλατφόρμας που λέγεται αξιολόγηση- χειραγώγηση και όσα αυτή συνεπάγεται για τον εκπαιδευτικό, το δημόσιο σχολείο, την οικογένεια, το μορφωτικό αγαθό και την κοινωνία.

Απέναντι σε ένα εκπαιδευτικό κίνημα που από την πρώτη στιγμή δήλωσε την αντίθεσή του στην αυτοαξιολόγηση-αξιολόγηση-χειραγώγηση με όλους του δυνατούς τρόπους όπως υπογραφές (93%), κινητοποιήσεις, συλλαλητήρια, συνελεύσεις, συζητήσεις, ενημερώσεις, φυλλάδια, πρακτικά συλλόγων διδασκόντων, το υπουργείο απάντησε με αυταρχισμό, επιβολή, συμμόρφωση και τρόμο.

 Όμως συναδέλφισσες και συνάδελφοι όλοι γνωρίζουμε πως ο κρατικός έλεγχος είτε είναι κοινωνικός είτε διοικητικός εφαρμόζεται στις περιπτώσεις που τα μέλη μιας ομάδας, όπως τώρα οι εκπαιδευτικοί, αποκλίνουν από την κρατική επιθυμητή συμπεριφορά και αδυνατούν να πεισθούν και να πειθαρχήσουν. Ο κρατικός έλεγχος λοιπόν εκφράζει το φόβο του κράτους απέναντι στη δύναμη του ζωντανού κινήματος και στη δύναμη του συλλογικού αγώνα.  Οι μηχανισμοί που εξασφαλίζουν τη συμμόρφωση στο σύστημα είναι είτε κατασταλτικοί (ποινές,  διαταγές, κυρώσεις), για επαναφορά μέσω του φόβου εκείνων που απειθαρχούν, είτε προληπτικοί για την παρεμπόδιση εκδήλωσης παρόμοιων συμπεριφορών. Και στις δύο περιπτώσεις όμως η απάντηση είναι συλλογικότητα, αντίσταση, συμπόρευση με το σωματείο και μαχητικοί αγώνες. Ενωμένοι ο ένας δίπλα στον άλλο και όλοι μαζί απέναντι.

Και επειδή δε μας φοβίζουν αλλά μας εξοργίζουν, τους θυμίζουμε ότι, ο κρατικός έλεγχος όταν διενεργείται με αυταρχικότητα και έρχεται σε πλήρη αντίθεση με το κοινό αίσθημα συχνά, οδηγεί ή ενισχύει τη σύγκρουση. Έτσι λοιπόν:

– Οι Σύλλογοι Διδασκόντων πρέπει ακόμα πιο αποφασιστικά να ολοκληρώνουν τη σύνταξη των πρακτικών με τα οποία δηλώνουν ότι δεν συγκροτούν ομάδες εργασίας. Το δικαίωμα αυτό το έχουμε ακόμα και τώρα και έχει μεγάλη σημασία να το ασκήσουμε ώστε να αποτυπωθεί η απουσία συναίνεσης της εκπαιδευτικής κοινότητας.

Οι Διευθυντές των σχολείων πρέπει  να αναμένουμε  τις αποφάσεις του κλάδου μας.

 Σαν αιρετή αντιπρόσωπος του κλάδου μας στη Δ΄ Αθήνας, θα ήθελα να σας διαβεβαιώσω ότι θα είμαι δίπλα σε κάθε συνάδελφο που θα με χρειαστεί και θα δώσω μάχη για να υλοποιηθούν τόσο οι αποφάσεις των γενικών συνελεύσεων όσο και οι αποφάσεις του σωματείου μας.

 

Συναδελφικά και Αγωνιστικά

Γεωργία Μούκα / Αιρετή Δ΄ Αθήνας

εκλεγμένη με το ψηφοδέλτιο

«ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ  – ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ»

Τηλέφωνο: 6932177611, 2109422847

Mail: argiromouka2@gmail.com

Δασκάλα «εν κινήσει» – georgiamouka.blogspot.com

/* *//* *//* *//* *//* */

Comments are closed.

Ημερολόγιο
Ιούνιος 2018
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Νοέ    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
Πρόσφατα σχόλια