Archive for Νοέμβριος 2014

Πλήθος και αποφασιστικότητα στις απεργιακές συγκεντρώσεις (φωτο -ρεπορτάζ)

Με μεγάλη μαζικότητα πραγματοποιήθηκαν οι απεργιακές συγκεντρώσεις και πορείες στην Αθήνα και σε άλλες πόλεις. Στη γενική απεργία της 27ης Νοέμβρη συμμετείχαν μαζικά οι εκπαιδευτικοί, ενώ υπήρξαν και σχολεία του Συλλόγου μας που η συμμετοχή έφτασε το 100%.

Πλήθος και παλμός στο μπλοκ των Συλλόγων εκπαιδευτικών ΠΕ, με εκατοντάδες εκπαιδευτικούς να φωνάζουν συνθήματα ενάντια στην κυβέρνηση και την ΕΕ καθώς και εκπαιδευτικά συνθήματα ενάντια στην αξιολόγηση.

Ιδιαίτερα σήμερα, που η παράταση του μνημονίου που προεξοφλούν οι «διαπραγματεύσεις» της κυβέρνησης στο Παρίσι αποκαλύπτει για μια ακόμα φορά ότι έρχονται νέα αντιλαϊκά μέτρα για τους μισθούς και τις συντάξεις, η σημερινή απεργία δείχνει ότι το κίνημα μπορεί και πρέπει να προχωρήσει οργανωμένα σε ένα νέο γύρο αναμέτρησης για την ανατροπή της κυβερνητικής πολιτικής.

Η συνέχεια του αγώνα, στις συνεδριάσεις των συλλόγων διδασκόντων, στα μπλοκαρίσματα της αξιολόγησης, στους αγώνες και τις δράσεις για το δημοκρατικό δημόσιο δωρεάν σχολείο.

 

DSCN6736 DSCN6684 DSCN6673 DSCN6670 DSCN6667 DSCN6650 DSCN6645 DSCN6641 unnamed3 unnameed2 unnamed1 DSCN6635 DSCN6634 Φωτογραφία0252  γενική-1α1 γενική-2  Φωτογραφία0251 DSCN6598 DSCN661r9 r DSCN6654Φωτογραφία0258

Συναδέλφισσες/οιB1hCSVECYAA52fI
Ο αγώνας ενάντια στην αξιολόγηση συνεχίζεται! Στην Αθήνα άρχισαν οι ακυρώσεις προαξιολογικών συναντήσεων! Με τη μεγάλη δύναμη των Νηπιαγωγών που διαθέτει η Αττική , μπορεί να τινάξει τη διαδικασία της αξιολόγησης στον αέρα!
Οι πρώτοι διευθυντές εκπαίδευσης και σχολικοί σύμβουλοι που πήραν το ρίσκο να επιχειρήσουν να κάνουν μεγάλες ομαδικές προαξιολογικές συναντήσεις  Προϊσταμένων Νηπιαγωγείων ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΑΝ να τις ακυρώσουν οι ίδιοι! Μπροστά στο τεράστιο ρεύμα αντίδρασης των Νηπιαγωγών και όταν πείστηκαν με αδιάσειστα τεκμήρια, ότι ο διασυρμός τους θα ήταν σίγουρος, αφού οι Νηπιαγωγοί αρνούνται μαζικά να προσέλθουν, αναδιπλώθηκαν και κατέφυγαν στην ακύρωση!
Σε κατάσταση πανικού και σύγχισης ακυρώνονται όλες όσες συγκεντρώσεις είχαν προγραμματιστεί! Καμία προαξιολογική ενημέρωση Νηπιαγωγών δεν έγινε μέχρι τώρα στην ΑΘΗΝΑ!

Διαβάστε εδώ την ανακοίνωση / Καμμία προαξιολογική ενημέρωση Νηπιαγωγών δεν έγινε μέχρι τώρα στην ΑΘΗΝΑ!

anatreptikaΓνωμοδότηση της Νομικού Συμβούλου της Δ.Ο.Ε. για την απεργία – αποχή από τις διαδικασίες της αξιολόγησης.

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. έχει τονίσει κατ’ επανάληψη ότι η συμμετοχή των εκπαιδευτικών στην απεργία – αποχή από όλες τις διαδικασίες της αξιολόγησης και της αυτοαξιολόγησης δεν ενέχει κίνδυνο πειθαρχικών διώξεων. Ο αγώνας που δίνεται είναι ένας αγώνας για την ανατροπή του θεσμικού πλαισίου και τη μη εφαρμογή της αξιολόγησης – χειραγώγησης που αποτελεί επιστροφή στον επιθεωρητισμό και καμία σχέση δεν έχει με τις θέσεις του Κλάδου για την αξιολόγηση. Είναι αγώνας που η έκβασή του θα σηματοδοτήσει τη μορφή της εκπαιδευτικής πραγματικότητας στο μέλλον και η αναγκαιότητά του δεν εξαρτάται από τη νομική κάλυψη που διαθέτει αλλά από σημασία του για τον κόσμο της εκπαίδευσης και το δημόσιο σχολείο. Είναι όμως σημαντικό, με δεδομένη την καλλιέργεια κλίματος φόβου, να γνωρίζουν οι εκπαιδευτικοί ότι οι κινήσεις που αποφασίζει το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. έχουν πλήρη νομική στήριξη.

Διαβάστε εδώ τη γνωμοδοτηση / Γνωμοδότηση για την απεργία-αποχή

ΣυνάδελφοιPicture1
Σχετικά με τις συνεδριάσεις των συλλόγων διδασκόντων και την καταχώρηση στο Παρατηρητήριο της Αξιολόγησης του προγραμματισμού της σχολικής μονάδας.
Όπως πολύ καλά γνωρίζετε η εγκύκλιος με αρ. πρ. 155922/Γ1-30/9/2014 και θέμα «υλοποίηση της Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της σχολικής μονάδας» θέτει με σαφήνεια το θέμα που πρέπει να έχει η συνεδρίαση του Συλλόγου Διδασκόντων και τη σειρά ενεργειών που ζητά το ΥΠΑΙΘ από τη σχολική μονάδα.
Συγκεκριμένα από το σημείο Α, προκύπτει το θέμα (ετήσιος προγραμματισμός για το σχολικό έτος 2014 – 2015 σύμφωνα με την π2 του άρθρ 2 της με αρ. 30972/Γ1/5-3-2013 – ΦΕΚ 614/2013 τ.β., Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας, Διαδι-κασία Αυτοαξιολόγησης, Υ.Α.) αλλά και το περιεχόμενο της συνεδρίασης.
Προκύπτει και ο αρμόδιος για το θέμα : Λέει συγκεκριμένα «Η διεύθυνση του σχολείου και ο Σύλλογος Διδασκόντων προγραμματίζουν…» κλπ κλπ. Δεν λέει «η Διεύθυν-ση ή ο Σύλλογος Διδασκόντων», επομένως ο Σύλλογος Διδασκόντων δεν μπορεί να παρακαμφθεί...

Διαβάστε εδώ την ανακοίνωση / Για τις συνεδριάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων

apergia120912Με αφορμή ερωτήματά για τις συνέπειες που μπορεί να επιφέρει η συμμετοχή στην απεργία – αποχή που έχει κηρύξει η ΔΟΕ σχετικά με τις διαδικασίες της αυτοαξιολόγησης – αξιολόγησης παραθέτουμε το νομικό καθεστώς που διέπει την άσκηση του εν λόγω δικαιώματος.
Τι είναι απεργία;
Απεργία είναι η συλλογική αποχή των μισθωτών από την εργασία, η οποία αποφασίζεται και κηρύσ-σεται από νόμιμα συνεστημένες συνδικαλιστικές οργανώσεις με σκοπό τη διαφύλαξη και προαγωγή των οικονομικών, εργασιακών (άρθρο 23, παρ. 2 του Συντ.) συνδικαλιστικών και ασφαλιστικών γενικά συμφερόντων της (άρθρο 19 του Ν. 1264/82). Το δικαίωμα της απεργίας ανήκει στα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα του Συντάγματος, ενώ και ο νόμος 1264/82 ορίζει ότι «η απεργία αποτελεί δι-καίωμα των εργαζομένων που ασκείται από τις συνδικαλιστικές οργανώσεις» (άρθρο 19, παρ. 1 του Ν. 1264/82).

Η συνέχεια του κειμένου εδώ / Σχετικά με τη συμμετοχή μας στην Απεργία – Αποχή της ΔΟΕ

Επειδή η ζωή μας έχει διαλυθεί…apergia2
Δεν μπορούμε να περιμένουμε τις πολιτικές εξελίξεις ως από μηχανής-θεό, που θα μας λυτρώσει από τα δεινά μας. Εμείς πρέπει να προκαλέσουμε πολιτικές εξελίξεις. Πρέπει να δείξουμε τη δύναμή μας. Τα σχολεία μας και τα νηπιαγωγεία πρέπει να κλείσουν την Πέμπτη. Να βρεθούμε όλοι και όλες στο κέντρο της Αθήνας για να διαδηλώσουμε ενάντια στην κυβέρνηση, την τρόικα και την πολιτική της Ε.Ε.

ΝΑ ΠΛΗΜΜΥΡΙΣΟΥΝ ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΡΓΗ ΚΑΙ ΤΟ ΘΥΜΟ ΜΑΣ.
ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ
ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ!

ΟΛΕΣ/ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΠΑΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ
Πλατεία Κλαυθμώνος 11:00 π.μ.

Διαβάστε εδώ την ανακοίνωση / ΠΑΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ

Παναττική 3 Παναττική 2 Παναττική 1 Παναττική 4

Συγκλονιστική η συμμετοχή των νηπιαγωγών στην παναττική συνάντηση ενάντια στην αξιολόγηση

Εκατοντάδες νηπιαγωγοί ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα του Συντονιστικού Νηπιαγωγών και 18 Συλλόγων Εκπαιδευτικών Π.Ε. και συμμετείχαν στην παναττική συνάντηση νηπιαγωγών.
Σήμερα Κυριακή 23 Νοέμβρη, από νωρίς το πρωί άρχισαν να καταφθάνουν οι νηπιαγωγοί καθώς και εκπρόσωποι Συλλόγων στην αίθουσα του ξενοδοχείου που είχε οριστεί η συνάντηση. Πάνω από 300 νηπιαγωγοί μέχρι αυτή τη στιγμή, στις 1 μ.μ. έχουν προσέλθει. Ασφυκτικά γεμάτη η αίθουσα, οι διάδρομοι, ακόμα και το μπαλκόνι έξω από την αίθουσα.
Παρόντες, μέλη της μειοψηφίας του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε., της Ε.Ε. της ΑΔΕΔΥ, των ΔΣ των Συλλόγων που είναι συνδιοργανωτές – ανάμεσά τους και ο δικός μας Σύλλογος (Καλλιθέας – Μοσχάτου).

Έκθετη η πλειοψηφία του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. που αρνήθηκε να οργανώσει την παναττική συνάντηση και έλαμψε δια της απουσίας της. Με μαχητικές και τεκμηριωμένες τοποθετήσεις, οι νηπιαγωγοί αποκαλύπτουν τον αντιεκπαιδευτικό χαρακτήρα της αξιολόγησης και δηλώνουν την αποφασιστικότητά τους να υλοποιήσουν μαζικά και ανυποχώρητα την απεργία – αποχή της ΔΟΕ και να μην υποχωρήσουν στις πιέσεις των Διευθυντών εκπαίδευσης, των Σχολικών Συμβούλων και συνολικά του αξιολογικού μηχανισμού. Αισιόδοξα τα μηνύματα από όλες τις γωνιές της Ελλάδας,  για μαζική συμμετοχή στην αποχή και μπλοκαρίσματα αξιολογικών συναντήσεων.

Οι εκπαιδευτικοί παίρνουν στα χέρια τους την υπόθεση του αγώνα, οργανώνονται στους Συλλόγους τους, στις επιτροπές αγώνα και σχεδιάζουν τα επόμενα αγωνιστικά τους βήματα

Η συνέχεια του αγώνα στις Γενικές Συνελεύσεις, στις συνεδριάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων, στο μπλοκάρισμα των αξιολογικών συναντήσεων.

ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΕΚΕΙ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ

Αξιολόγηση_01Αξιολόγηση_03Αξιολόγηση_02Ιδού η αξιολόγηση όπως την εφαρμόζουν εδώ και χρόνια στην Μεγ. Βρετανία, στη χώρα που «εισάγει» εκπαιδευτικούς από άλλες χώρες για να δουλέψουν στα σχολεία που έχουν αξιολογηθεί αρνητικά, μια που κανεις Βρετανός δεν θέλει να δουλέψει σε αυτά. Σχολεία που δεν πέρασαν στην αξιολόγηση και καθηλώθηκαν, πολλά απ’ αυτά έκλεισαν, άλλα γκετοποιήθηκαν και αφέθηκαν στην τύχη τους, κοινωνίες και μαθητές που κατηγοριοποιήθηκαν από μια καθαρά ταξική αντίληψη της παιδείας.

Οι συνημμένες εικόνες δείχνουν την διαδικασία και τα αποτελέσματα της αξιολόγησης που οι εγχώριοι «παιδαγωγοί» προτείνουν ως «κίνητρο για απόδοση και δημιουργικότητα» και » βελτίωση του εκπαιδευτικού μας συστήματος».
Η πρώτη εικόνα δείχνει τα school performance tables ( πίνακες σχολικής απόδοσης) και η πηγή της ειναι κατευθείαν το Υπουργείο Παιδείας της Μεγ. Βρετανίας. Είναι η αντίστοιχη σελίδα με το δικό μας Παρατηρητήριο ή η συνέχειά του. Σε αυτήν την σελίδα ο γονιός ή ο κάθε ενδιαφερόμενος μπορει να βάλει τα στοιχεία του σχολείου ή των σχολείων που ψάχνει, και να δει άμεσα τα συγκριτικά στοιχεία της αξιολόγησής τους. Έτσι ο γονιός πελάτης μπορεί να διαλέγει σε ποιο σχολείο-μαγαζί θα στείλει το παιδί του.

Τα στοιχεία που καταχωρούνται προκύπτουν από τους ελέγχους και μετρήσεις της OFSTED, της αντίστοιχης Ανεξάρτητης Αρχής Διασφάλισης της Ποιότητας στην Εκπαίδευση… των watchdogs, όπως (αυτο)αποκαλούνται οι ελεγκτες (μετ. μαντροσκυλα)…(κατα τ’άλλα κάποιοι θεώρησαν τον όρο «ράμπο» υπερβολικό!). Τα watchdogs λοιπόν μετρούν ποσοτικά την απόδοση των μικρών μαθητών (το σχολείο της ιστοσελίδας ειναι δημοτικό, της κοινότητας με κρατική επιχορήγηση), και παρουσιάζουν σε σχεδιαγράμματα την απόδοση των μαθητών σε γνωστικούς τομείς, όπως
μαθηματικά, γραμματική, ανάγνωση κτλ. Η απεικόνιση είναι συγκριτική με την προηγούμενη χρονιά αξιολόγησης και ακολουθεί κατάταξη του σχολείου σε σχέση με τα σχολεία αντίστοιχου επιπέδου, και με σχολεία σε εθνικό επίπεδο. Ο καθένας μπορεί να έχει πρόσβαση σ’ αυτήν την έκθεση αξιολόγησης μέσα από την ιστοσελίδα του σχολείου πατώντας πάνω στο inspection results, που τον οδηγεί κατευθείαν στην ιστοσελίδα της OFSTED, όπως φαίνεται στην τρίτη εικόνα. Οι επισκέπτες οδηγούνται στις γραφικές παραστάσεις πατώντας απλά το data dashboard. Λιγο πιο αριστερά στη σελίδα υπάρχει link στην άποψη των γονέων (parents’view). Αν κάποιος κλικάρει πάνω σ’ αυτό το εικονίδιο, οδηγείται στην σελίδα της OFSTED, στην οποία οι γονείς καλούνται να απαντήσουν σε ερωτήσεις, οι οποίες αργότερα ποσοτικοποιούνται ως προς τοις εκατό. Συγκεκριμένο παραδείγμα όπως βλέπουμε στην τέταρτη εικόνα είναι » my child is happy at this school» (το παιδί μου είναι ευτυχισμένο σε αυτό το σχολείο) όπου από κάτω αναγράφονται τα αποτελέσματα στην κλίμακα » I strongly agree- I strongly disagree» (συμφωνώ απόλυτα – διαφωνώ απόλυτα).
Άλλες ερωτήσεις είναι πχ. αν το παιδί σας διδάσκεται σωστά σ’ αυτό το σχολείο, αν το σχολείο εξασφαλίζει την σωστή συμπεριφορά των μαθητών, αν διευθύνεται σωστά και τελικά αν θα το προτείνατε σε κάποιον…η αίσθηση της επιχείρησης παροχής υπηρεσιών (τύπου ξενοδοχείου) είναι αισθητή…

Στην τελευταία σελίδα μπορεί κανείς να δει την αναλυτική, περιγραφική αξιολόγηση του εν λόγω σχολείου, το οποίο βαθμολογείται με 2 αφού είναι ένα καλό σχολείο (this is a good school), ενώ γίνεται σαφές ότι ακόμα δεν είναι ένα εξαιρετικό σχολείο (this is not an outstanding school yet) και γίνονται συστάσεις για το μέλλον (συνεχίζονται σε επομενη σελίδα).

Όλα αυτά συνηγορούν στην άποψη που θέλει την εκπαίδευση υποταγμένη στους νόμους της αγοράς, στο σχολείο- μαγαζί, στο σχολείο με βαθμό και αστερακια ποιότητας, που θ’ αφήσει σχολεία στα αζήτητα, μαθητές στο περιθώριο κι εκπαιδευτικούς στην ανεργία.

Σημείωση 1. : Στον νόμο περί αξιολόγησης προβλέπεται η συνεργασία της Αρχής με ξένους «οίκους» αξιολόγησης βλ. OFSTED…αλήθεια αν αυτοί αυτοαποκαλούνται μαντρόσκυλα εμείς τι είμαστε ακριβώς;; τα πρόβατα που πρέπει να μείνουν στο μαντρί;;

Για όποιον θέλει να πλοηγηθεί στις έξοχες αυτές ιστοσελίδες η διεύθυνση είναι http://www.dairymeadowprimary.co.uk/

cf87ceb1cf81ceb1cebacf84ceb9cebacf8c-cf84cebfcf85-cf84ceb6ceb9ceaccebacebfcebccebf-cf80ceadcf81ceb9…Συνάδελφοι, με την αξιολόγηση, με την «εθελοντική» εργασία, με τις πολυεθνικές να καταρτίζουν προγράμματα και projects, με γεμάτο portfolio και άδειο πορτοφόλι(ο), με τους επιθεωρητές να αλωνίζουν και τα αναλυτικά προγράμματα να θερίζουν, θέλουν να διαμορφώσουν το «νέο» σχολείο. Σε αυτό το σχολείο θα υπάρχει ο φόβος, η υποταγή και τα διαλυμένα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών. Θα υπάρχει η απόλυση του διπλανού, η ανθρωποφαγία και η έλλειψη εμπιστοσύνης. Θα υπάρχει η «παχυσαρκία» του κέρδους και η «αγωγή εξυγίανσης» των ανυπότακτων πνευμάτων. Αυτό το σχολείο βγαλμένο από τα οργουελικά και χαξλεϊκά σενάρια «του θαυμαστού καινούργιου κόσμου» είναι το μέλλον που θέλουν.
ΔΕΝ θα τους αφήσουμε να το πραγματοποιήσουν.
Ο δικός μας ιστορικός αγώνας για ΨΩΜΙ – ΠΑΙΔΕΙΑ και ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ δίνεται τώρα και πρέπει να πάρουμε θέση. Τα σύγχρονα «τανκς» της πανοπτικής επιτήρησης, του εσωτερικευμένου φόβου, της ατο-μικής αδιαφορίας και του αδυσώπητου ανταγωνισμού είναι μικρότερα από τη φλόγα μας για Δημόσια Δωρεάν Παιδεία, για όλους. Δεν θα περάσουν.

 Όλοι την Τετάρτη στη Γενική Συνέλευση του Συλλόγου,

στις 7:00 μ.μ.,στο 9ο Δημ. Σχολείο Καλλιθέας.

Όλοι την Πέμπτη στη Γενική Απεργία.

Διαβάστε εδώ όλη την ανακοίνωση / Αλχημείες των αξιολογητών

αξιολογηση5

Η Τακτική Γενική Συνέλευση του Συλλόγου
θα πραγματοποιηθεί
την Τετάρτη 26 Νοεμβρίου 2014

στο 9o Δημ. Σχολείο Καλλιθέας στις 7 μ.μ.
(Σαπφούς 138)

1. Συζήτηση για τον απολογισμό της δράσης του Συλλόγου τη χρονιά που πέρασε.
2. Συζήτηση για το πρόγραμμα δράσης της νέας χρονιάς.
3. Οργάνωση της μάχης ενάντια στην αξιολόγηση.
4. Αποφάσεις – Ψηφίσματα
Συναδέλφισσες και συνάδελφοι,
Η Τακτική Γενική Συνέλευση θα πραγματοποιηθεί σε κρίσιμες συνθήκες για τη ζωή μας, την εργα-σία μας και τη Δημόσια παιδεία.
Απευθύνουμε έκκληση σε όλες και όλους τους συναδέλφους, να εκτιμήσουν την κρισιμότητα της περιόδου και να συμμετάσχουν μαζικά στη Γενική μας Συνέλευση. Οι αποφάσεις που θα πάρουμε θα είναι πολύ σημαντικές για την οργάνωση του κινήματος και την υπεράσπιση των δικαιωμάτων μας απέναντι στην επίθεση που δεχόμαστε, γι’ αυτό η συμμετοχή όλων των συναδέλφων είναι απαραίτητη...

Διαβάστε εδώ την ανακοίνωση / ΤΑΚΤΙΚΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2014

Ημερολόγιο
Νοέμβριος 2014
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Οκτ   Δεκ »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
Πρόσφατα σχόλια