Archive for Μάιος 2014

Θέμα : «Δελτίο τύπου για τις συγχωνεύσεις »

27052014055Όλοι στη συγκέντρωση στην Καλλιθέα

την Παρασκευή 30/5, στις 6:00 μ.μ. – Πλατεία Δαβάκη
 Νέα σύσκεψη συντονισμού φορέων και σωματείων,
τη Δευτέρα 2/6, στο θέατρο των σχολείων στις 7:30 μ.μ. (Είσοδος από οδό Πλάτωνος)

1. Πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 27/5 η προγραμματισμένη κινητοποίηση στο ΥΠΑΙΘ για τις αλλαγές (υποβιβασμοί- συγχωνεύσεις…) στα σχολεία. Στην αρχή ο υφυπουργός δε δεχόταν την αντιπροσωπεία. Ανακοινώθηκε πως θα μείνουμε έξω από το υπουργείο μέχρι να μας δεχθεί και μετά από λίγο δέχθηκε μια πενταμελή αντιπροσωπεία. Στην αρχή ο Σ. Κεδίκογλου μας είπε πως είναι άρρωστος και πρέπει «να είμαστε σύντομοι». Παραδέχθηκε πως υπέγραψε τις συγχωνεύσεις της πρωτοβάθμιας οι οποίες έγιναν με εισηγήσεις του Περιφερειακού Διευθυντή Γκίνη για την Αττική, και των υπόλοιπων περιφερειακών δ/ντών, για τις άλλες περιοχές. Στις επισημάνσεις της αντιπροσωπείας ότι οι συγχωνεύσεις έγιναν χωρίς τη σύμφωνη γνώμη των αρμόδιων φορέ-ων, είπε πως αυτό δεν είναι απαραίτητο αφού ενέχουν συμβουλευτικό χαρακτήρα . Πρόσθεσε ότι θέλουν μεγάλα και πολυθέσια σχολεία για να μετατραπούν σε ΕΑΕΠ. Στις παρατηρήσεις μας πως χάνονται πολλές οργανικές θέσεις, πως δεν παίρνουν υπόψη τους όλα τα άλλα στοιχεία λειτουργίας των σχολείων (αλλοδαποί-ειδικές ανάγκες-κτιριακή κατάσταση πολυπληθή τμήματα) έδειξε πως δεν τον ενδιαφέρουν ιδιαίτερα αυτά τα ζητήματα.
2. Είναι φανερό ότι το ΥΠΑΙΘ προχωρεί στο σχεδιασμό και την υλοποίηση της αντιεκπαιδευ-τικής πολιτικής της κυβέρνησης, όπως εκπορεύεται από την Ε.Ε. και την Τρόικα, με στόχο τη στα-διακή απαλλαγή του κράτους από την ευθύνη της δημόσιας παιδείας, τη μεταφορά του κόστους στους γονείς – πελάτες (όπως τους θέλουν), τις απολύσεις εκπαιδευτικών και τη διαμόρφωση του «νέου» σχολείου της ημιμάθειας και της αγοράς. Με τη στάση αυτή αποδεικνύουν ότι ο αυταρχισμός και η αυθαιρεσία είναι δομικό στοιχείο της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής. Απένα-ντι σε αυτή την πολιτική της αυθαιρεσίας και του αυταρχισμού, είναι φανερό ότι δεν χωρούν αυταπάτες για «καλύτερη διαχείριση», για μεμονωμένες διευθετήσεις ανά σχολική μονάδα ή «για μια περισσότερο λειτουργική εκδοχή» των συγχωνεύσεων. Η απάντηση της εκπαιδευτικής κοινότητας είναι ξεκάθαρη : οι συγχωνεύσεις πρέπει να ανακληθούν άμεσα !
Φάνηκε καθαρά πως δεν πρόκειται να κάνουν πίσω αν δεν πιεστούν από τις τοπικές κοινωνί-ες, γονείς, εκπαιδευτικούς.
Είναι πιθανό να περιμένουν το Σεπτέμβρη για να προχωρήσουν σε πιο μεγάλο αριθμό λει-τουργικών συγχωνεύσεων και υποβιβασμών, ανάλογα και με τις αντιδράσεις που θα υπάρξουν τώρα.
3. Υπενθυμίζουμε ότι με βάση τον προϋπολογισμό του 2014 οι συγχωνεύσεις που υπογράφηκαν αποτελούν μέρος ευρύτερου σχεδίου, μέρος της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής που προωθείται από κυβέρνηση – ΕΕ – ΔΝΤ με στόχο την αποδόμηση του δημόσιου δωρεάν σχο-λείου και την προώθηση του «νέου σχολείου» της αγοράς, της αξιολόγησης, της κατηγοριο-ποίησης. Σε αυτή την κατεύθυνση προωθούν το μοντέλο του πολυθέσιου σχολείου, από το νηπιαγωγείο ως το λύκειο, με διευθυντή μάνατζερ, με κατακερματισμό της γνώσης, με πολλές και διαφορετικές ταχύτητες και τύπους προγραμμάτων σπουδών. Μέρος αυτής της πολι-τικής είναι και η ένταση των ταξικών φραγμών, με την τράπεζα θεμάτων και το νέο σκληρό εξεταστικό πλέγμα στην Α΄ Λυκείου.
Τα θύματα αυτής της πολιτικής είναι οι μαθητές που στριμώχνονται σε υπεράριθμα τμήμα-τα, με προγράμματα που αντικαθιστούν τη γνώση με την πληροφορία και την δεξιότητα, και προορίζονται για αναλώσιμο, μετακινούμενο και ελεγχόμενο εργατικό δυναμικό. Η υποβάθμιση των σχολείων οδηγεί στην μείωση των μορφωτικών δικαιωμάτων των παιδιών μας.
Τα θύματα αυτής της πολιτικής είναι οι εκπαιδευτικοί αφού δημιουργούνται « πλασματι-κές» υπεραριθμίες, εξαιτίας της μείωσης των οργανικών ,που οδηγούν σε υποχρεωτικές μετακινήσεις, διαθεσιμότητες και τελικά απολύσεις, υποβαθμίζοντας ακόμη πιο πολύ την ποιότητα της εκπαίδευσης.
Τα θύματα αυτής της πολιτικής είναι οι γονείς που θα πρέπει να βάλουν πολύ βαθιά το χέρι στην τσέπη για να πληρώνουν τα λειτουργικά έξοδα, για να μάθουν τα παιδιά τους γράμματα, όπως πληρώνουν για την υγεία και τα φάρμακα.
Εκπαιδευτικοί, εργαζόμενοι , γονείς, ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ, πρέπει να ενώσουμε τις δυνάμεις μας για την υπεράσπιση της δημόσιας και δωρεάν παιδείας, για να μην περάσουν αυτά τα μέτρα.
4. Με βάση αυτά τα δεδομένα έγινε το απόγευμα της Τρίτης 27/5 σύσκεψη φορέων, όπου μετά από πλούσια συζήτηση κατάληξε στα παρακάτω:

 Να προχωρήσουμε σε πλατιά ενημέρωση της κοινωνίας, των γονέων και των εκπαιδευ-τικών. Με αυτό το στόχο να γίνει συγκέντρωση για μοίρασμα ενημερωτικού υλικού την Παρασκευή 30/5, στις 6:00 μ.μ. στην Πλατεία Δαβάκη.
 Να συντονιστούμε με την ΕΛΜΕ, τα σωματεία, τους Συλλόγους Γονέων και την Ένωση γονέων για παραπέρα κινητοποιήσεις. Με αυτό το στόχο καλούμε σε νέα σύσκεψη τη Δευτέρα 2/6, στο θέατρο των σχολείων στις 7:30 μ.μ. (Είσοδος από οδό Πλάτωνος)
 Να έρθουμε σε επαφή με όλους τους Συλλόγους εκπαιδευτικών και γονέων, όπου γίνο-νται συγχωνεύσεις, για να οργανωθεί συγκέντρωση στην Περιφέρεια και συλλαλητήριο στο κέντρο της Αθήνας.
 Να απαιτήσουμε από το Δημοτικό Συμβούλιο της Καλλιθέας να πάρει θέση στο ζήτημα αυτό, ΑΜΕΣΑ και να καταγγείλει την αυθαιρεσία, αλλά και συνολικά την πολιτική των συγχω-νεύσεων, όπως έχουν κάνει πολλά Δημοτικά Συμβούλια τις προηγούμενες ημέρες.
 Να φτιαχτούν πανό και να αναρτηθούν στην πόλη.

ΟΛΟΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΜΑΣ
Κανένα σχολείο, κανένα τμήμα, κανείς μαθητής,
κανείς εκπαιδευτικός λιγότερος!
ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ

/* *//* *//* *//* *//* */

Η Τακτική Γενική Συνέλευση του Συλλόγου

θα πραγματοποιηθεί

την Τετάρτη 28 Μαΐου 2014

στο 9o Δημ. Σχολείο Καλλιθέας στις 7 μ.μ.

(Σαπφούς 138)

Συναδέλφισσες και συνάδελφοι,
Η φετινή Τακτική Γενική Συνέλευση θα πραγματοποιηθεί σε κρίσιμες συνθήκες για τη ζωή μας, την εργασία μας και τη Δημόσια παιδεία.
Η μάχη ενάντια στο νεοεπιθεωρητισμό και την αξιολόγηση – χειραγώγηση, συνεχίζεται σε όλη την εκπαίδευση. Οι πολιτικές επιλογές της κυβέρνησης και του ΥΠΑΙΘ προωθούν ριζικές α-νατροπές στους μισθούς, τις συντάξεις, τον σχολικό χρόνο, την Ειδική Αγωγή, τη χρηματοδότηση των σχολείων… Καταργούν και συγχωνεύουν εκατοντάδες σχολικές μονάδες, προωθούν με όλα τα μέσα την εισβολή των επιχειρηματικών ομίλων στην εκπαιδευτική διαδικασία, προσπαθούν να επιβάλλουν αναλυτικά προγράμματα ημιμάθειας και κατάρτισης, πετώντας όλο και πιο πολ-λούς μαθητές στον σύγχρονο Καιάδα των διαρκών εξεταστικών φραγμών και τη μαθητεία. Ο αυ-ταρχισμός, οι διώξεις και η κατάργηση κάθε συλλογικού εκπαιδευτικού σώματος βρίσκονται στην ημερήσια διάταξη της κυβερνητικής πολιτικής για την Παιδεία.
Ειδικότερα στη Γενική Συνέλευση θα πρέπει να αποφασίσουμε για το πώς θα υλοποιή-σουμε τις αποφάσεις μας ενάντια στην αυτοαξιολόγηση – αξιολόγηση, για το πρόγραμμα δράσης που θα προτείνουμε στην 83η Γ.Σ. της ΔΟΕ, για τη δράση του Συλλόγου μας, σε όλα τα κρίσιμα μέτωπα που έχουμε μπροστά μας.
Η παρουσία και η συμμετοχή όλων μας είναι καθοριστική γιατί θα διαμορφώσει τους όρους μιας συλλογικής συζήτησης και απόφασης, θα καθορίσει σε μεγάλο βαθμό αν θα καταφέρουμς να απαντήσουμε και να αντισταθούμε συλλογικά και αποφασιστικά στις πολιτικές της κυβέρνη-σης ή θα βρεθούμε απομονωμένοι και εξατομικευμένοι, βορά στις επιδιώξεις τους.
Ειδικά τη στιγμή που με την απόφαση του Υπουργείου, καταργείται η δυνατότητα πραγμα-τοποίησης της Συνέλευσης όπως τα προηγούμενα χρόνια, σε πρωινή ώρα. Είναι κι αυτό άλλο ένα περιστατικό χτυπήματος των συλλογικών διαδικασιών. Το ΥΠΑΙΘ και η κυβέρνηση θέλουν να τελειώσουν κάθε συλλογικό όργανο, να σταματήσουν κάθε συλλογική πάλη, να σπείρουν το φόβο και τη μοιρολατρία. ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ.
Συνεχίζουμε με θάρρος και αποφασιστικότητα. Όλοι μαζί !
Αυτοί πληρώνονται για να καταστρέφουν, εμείς δίνουμε το χρόνο μας για να προστατέψουμε τη ζωή μας και τη Δημόσια Παιδεία.

the-fragile-monetary-system-CopyΕξαιρετικά αποκαλυπτικό άρθρο του εκπ/κού Γ. Καλημερίδη: η αξιολόγηση των εκπ/κών, copy paste από την εργασία της C. Danielson που είναι επικεφαλής μιας ιδιωτικής εταιρείας παροχής εκπαιδευτικών υπηρεσιών με το όνομα Danielson Group.

Διαβάστε εδώ περισσότερα: / Ρουμπρίκες copy paste και πολιτικές λαθροχειρίες

/* *//* *//* *//* *//* */

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΙΟΥ

/* *//* *//* *//* *//* */

deltio 3

Η ΜΑΧΗ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ – ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ

ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΥΠΑΚΟΗΣ

ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΔΟΕ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΧΑΛΥΒΟΥΡΓΟΥΣ

ΠΡΟΓΑΜΜΑ ΜΑΪΟΥ

  1.  index_clip_image002ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΤΟΥ Π.Ε.Σ.Ε.Α. ΓΙΑ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΠΑΤΗΣΤΕ εδώ (PESEA_Theseis_Nomosxedio)

2. ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ Δ.Σ. για την ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Για ειδική αγωγή

3. ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ

4. ΟΤΑΝ Η ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ «ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΠΑΖΑΡΙ» : Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΚΟΥΠΟΝΙΩΝ

Δημήτρης Αναστασίου (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας), James M. Kauffman (University οf Virginia)
Το άρθρο αυτό[1] εξετάζει το ρόλο πολιτικών στην ειδική εκπαίδευση που βασίζονται στην αγορά, με επίκεντρο την υπόθεση των κουπονιών. Εξετάζει τη φύση των σύγχρονων μεταρρυθμίσεων, ενώ συζητά την “επιλογή του σχολείου” (school choice) σαν το θεωρητικό άξονα ενός μοντέλου για εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις που βασίζονται στην λογική της αγοράς. Επιπλέον, περιλαμβάνει ανάλυση, του γιατί η αγοραία λογική των κουπονιών διαβρώνει τις δημόσιες λειτουργίες της ειδικής εκπαίδευσης. Παρά την τρέχουσα εφαρμογή τους σε μικρή κλίμακα, τα κουπόνια έχουν τη δυνατότητα να γίνουν μια απειλή για την δωρεάν και κατάλληλη δημόσια ειδική εκπαίδευση[2].

000000011130042014045I

   Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. σε συνέχεια των αποφάσεών του ( 30/3/2014 και 7/4/2014) για την αποτροπή, στην πράξη, της εφαρμογής της Α.Ε.Ε., η οποία άμεσα συνδέεται με την αξιολόγηση – χειραγώγηση τονίζει τα παρακάτω :

• Έχει ήδη κηρυχθεί (και βρίσκεται σε εξέλιξη) διαρκής στάση εργασίας για όλους τους εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, για όλο το χρονικό διάστημα ως το τέλος της σχολικής χρονιάς, όταν καλούνται σε συνεδρίαση της ομάδας εργασίας 

(ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ)

ΔΟΕ: Υλοποίηση των αποφάσεων για αποτροπή της ΑΕΕ στην πράξη

Ημερολόγιο
Μάιος 2014
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Απρ   Ιούν »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
Πρόσφατα σχόλια