Archive for 15 Απριλίου 2014

Πάρης Λυντζέρης, ερευνητής σε θέματα επαγγελματικής κατάρτισης:

«Ευρωπαϊκές πολιτικές επαγγελματικής κατάρτισης.

Η έμφαση στα μαθησιακά αποτελέσματα,

την απόκτηση δεξιοτήτων και τα πλαίσια προσόντων».

/* *//* *//* *//* *//* */

«Η αξιολόγηση στο Δημόσιο Σχολείο

και ο ρόλος του εκπαιδευτικού»

Σεμινάριο ΕΝΩΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ

στη Θεσσαλονίκη 3-5 Απριλίου 2014

 ΠΥΣΠΕ Δ’ ΑΘΗΝΩΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 28 ΜΑΡΤΙΟΥ 2014

ΘΕΜΑΤΑ

1.     Πλήρωση θέσης Υποδιευθυντή σε σχολείο της Περιφέρειάς μας

2.     Χορήγηση άδειας άσκησης ιδιωτικού έργου με αμοιβή σε εκπαιδευτικούς

3.     Τοποθέτηση αναπληρώτριας Προϊσταμένης Νηπιαγωγείου

4.     Αναγνώριση συνάφειας μεταπτυχιακού και διδακτορικού τίτλου σπουδών

5.     Τροποποιήσεις τοποθετήσεων εκπαιδευτικών-Αποσπάσεις

Αναλυτικότερα:

Πλήρωση θέσης Υποδιευθυντή σε σχολείο της Περιφέρειάς μας.

Τοποθετήθηκε Υποδ/ντής στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Ελληνικού ο συνάδελφος Γ.Γ. (μοναδικός υποψήφιος), με σύμφωνη γνώμη και αιτιολογημένη πρόταση του Συλλόγου Διδασκόντων. Η απόφαση τοποθέτησης του συνάδελφου ήταν ομόφωνη.

Χορήγηση άδειας άσκησης ιδιωτικού έργου με αμοιβή σε εκπαιδευτικούς

Οι συνάδελφοι Ψ. Φ ΠΕ60/50, Α. Ι. ΠΕ70, Γ.Γ ΠΕ19, Α.Μ ΠΕ70, Τ.Α. ΠΕ60/50 και Δ.Μ ΠΕ70, πληρούσαν τις προϋποθέσεις του νόμου και το αίτημα τους εγκρίθηκε ομόφωνα.

Τοποθέτηση αναπληρώτριας Προϊσταμένης Νηπιαγωγείου

Λόγω απουσίας της συναδέλφισσας Φ. Μ και μετά την παρέλευση διμήνου, ορίστηκε ως αναπληρώτρια προϊσταμένη του 15ου Νηπιαγωγείου Αργυρούπολης, η συναδέλφισσα Ε.Ξ. Η απόφαση ήταν ομόφωνη.

Στο σημείο αυτό επεσήμανα το αδιανόητο γεγονός της μη καταβολής του επιδόματος ευθύνης, για το δίμηνο που η συναδέλφισσα εκτελούσε χρέη προϊσταμένης, βάση του Ν.4024/11, αρ18, παρ.3.[1] Ένας νόμος μνημονιακός που παραβλέπει, αποσιωπά και καταστρατηγεί εργασιακά δικαιώματα.

Τόσο εγώ όσο και ο συνάδελφος αιρετός Ψαριώτης Γιάννης, ζητήσαμε με κοινή δήλωσή μας, να υπάρξει η αναγκαία ρύθμιση ώστε να αμείβεται άμεσα ο κάθε συνάδελφος που ασκεί καθήκοντα σε θέση ευθύνης και όχι μετά την παρέλευση διμήνου.

Αναγνώριση συνάφειας μεταπτυχιακού και διδακτορικού τίτλου σπουδών

Εγκρίθηκε ομόφωνα  αίτημα της συναδέλφισσας Κ.Α ΠΕ70 και της συναδέλφισσας Μ. Ε. ΠΕ70, για αναγνώριση συνάφειας μεταπτυχιακού και διδακτορικού τίτλου σπουδών.

Τροποποιήσεις τοποθέτησης εκπαιδευτικών-Αποσπάσεις

Η συνάδελφος Π.Αικ., τοποθετήθηκε στο Σχολείο Εγκεφαλικής Παράλυσης στην Αργυρούπολη με αίτησή της.

Η συνάδελφος Γ.Ε., ΠΕ70 τοποθετήθηκε στο 8ο Δημοτικό Γλυφάδας με αίτησή της.

ΟΙ συναδέλφισσεςλφοι ΠΕ06 Π.Μ και Λ.Αικ. τοποθετήθηκαν με αίτησή τους στο 15ο και 5ο Δημοτικό Αγίου Δημητρίου και στο 10Ο Δημοτικό Π. Φαλήρου αντίστοιχα.

Σχολεία με κενά στο μάθημα των Αγγλικών στη Δ΄Αθήνας:

1ο Δημοτικό Καλλιθέας, 10ο Δημοτικό Γλυφάδας, 1ο και 2ο Μοσχάτου, 4ο και 5ο Ταύρου, 12ο Ν΄Σμύρνης και 8ο Δημοτικό Καλλιθέας.

Ο συνάδελφος Γ. Α. ΠΕ70 ΕΣΠΑ τοποθετήθηκε στο ολοήμερο πρόγραμμα του 1ου Δημοτικού Καλλιθέας με αντίστοιχη μετακίνηση της εκπαιδευτικού στο πρωινό πρόγραμμα.

Σχετικά με τις τοποθετήσεις αναπληρωτών ΕΣΠΑ μόνο για το Ολοήμερο σχολείο είναι γνωστή η θέση μου και από τα προηγούμενα ΠΥΣΠΕ. Στη συγκεκριμένη πρόταση δήλωσα και πάλι την αντίθεση μου καθώς υποστήριξα ότι δεν συναινώ σε καμία υποχρεωτική μετακίνηση από μέρους της διοίκησης, συναδέλφου από το Ολοήμερο πρόγραμμα σε πρωινό ωράριο, χωρίς να το γνωρίζει, χωρίς αίτησή του ή τουλάχιστον τη συγκατάθεσή του. Κατήγγειλα επίσης, για άλλη μια φορά, τις απαράδεκτες και αντιεργατικές μεθόδους κάλυψης και αναπλήρωσης των κενών που καλούνται να εφαρμόσουν τα ΠΥΣΠΕ στα πλαίσια των μνημονιακών και αντιλαϊκών πολιτικών της κυβέρνησης. Συγκεκριμένα να μετακινούνται εκπ/κοί από το Ολοήμερο σχολείο στο πρωινό, προκειμένου να καλύψουν κενά συναδέλφων στο μέσο της χρονιάς, χωρίς πρότερη ενημέρωσή τους και σύμφωνη γνώμη, αναστατώνοντας την οικογενειακή και επαγγελματική τους ζωή και καθιστώντας τους «εκπαιδευτικούς – λάστιχο». Το ίδιο και για τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς ΕΣΠΑ, όπου οι εργασιακές συνθήκες μετακίνησης από σχολείο σε σχολείο τους καθιστούν «περιπλανόμενους εκπαιδευτικούς»

 Συναδελφικά και Αγωνιστικά

Γεωργία Μούκα / Αιρετή Δ΄ Αθήνας

εκλεγμένη με το ψηφοδέλτιο

«ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ  – ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ»

Τηλέφωνο: 6932177611, 2109422847

Mail: argiromouka2@gmail.com

Δασκάλα «ενκινήσει» – georgiamouka.blogspot.com



[1]Σε περίπτωση νόμιμης αναπλήρωσης των προϊσταμένων της παραγράφου 1 του παρόντος άρθρου, το επίδομα της αντίστοιχης βαθμίδας καταβάλλεται μετά την παρέλευση διμήνου στους αναπληρωτές των θέσεων αυτών.

/* *//* *//* *//* *//* */

 ΠΥΣΠΕ Δ’ ΑΘΗΝΩΝ ΔΕΥΤΕΡΑ 24 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2014

ΘΕΜΑΤΑ

1.     Πλήρωση θέσης Διευθυντή σε σχολείο της Περιφέρειάς μας.

2.     Χορήγηση άδειας άσκησης ιδιωτικού έργου με αμοιβή σε εκπαιδευτικούς

3.     Πρόταση για απόλυση εκπαιδευτικού λόγω μη ιάσιμου νοσήματος.

4.     Προσωρινή τοποθέτηση αναπληρωτών εκπαιδευτικών (ΕΣΠΑ) κλάδων ΠΕ60,ΠΕ08,ΠΕ32

5.     Τροποποιήσεις τοποθέτησης εκπαιδευτικών-Αποσπάσεις

 Αναλυτικότερα:

Πλήρωση θέσης Διευθυντή σε σχολείο της Περιφέρειάς μας

Τη θέση του Δ/ντή στο 4ο Δημοτικό Αγ. Δημητρίου καταλαμβάνει ο Μ.Β (128), στη 39η θέση του αξιολογικού πίνακα Δ/ντών.  

Σας ενημερώνω σχετικά με τους προηγούμενους συναδέλφους που βρίσκονται στον αξιολογικό πίνακα και δεν έχουν τοποθετηθεί:

Γ.Κ (126), τελευταίος τοποθετηθείς/ Γ.Κ (106), ζητάει συγκεκριμένα σχολεία/ Α. (114), ζητάει συγκεκριμένα σχολεία/ Β. (120), δεν επιθυμεί την τοποθέτησή του σε σχολείο σε θέση Δ/ντή, Χ. (125) ζητάει συγκεκριμένα σχολεία/ Ζ. (127) ζητάει συγκεκριμένα σχολεία

Η απόφαση τοποθέτησης του συναδέλφου Μ.Β ήταν ομόφωνη καθώς η πράξη ήταν νομότυπη αλλά εξέφρασα την αντίθεσή μου  στη συνολική διαδικασία επιλογής στελεχών.

Αναλυτικότερα έχοντας κατά νου την ταξική λειτουργία της εκπαίδευσης ως βασικού ιδεολογικού μηχανισμού του κράτους, θεωρώ ότι οι διαδικασίες επιλογής στελεχών μέχρι σήμερα, είχαν ως στόχο την αυτονόμηση του ρόλου του Δ/ντή από το Σύλλογο Διδασκόντων και τη διαμόρφωση κουλτούρας του Δ/ντή – μάνατζερ στο νέο ευέλικτο σχολείο της αγοράς.

Στο σχολείο όμως που εμείς οραματιζόμαστε και αγωνιζόμαστε, ο Διευθυντής  πρέπει  να αποτελεί οργανικό και αναπόσπαστο μέρος τόσο του Συλλόγου Διδασκόντων όσο και του εκπαιδευτικού – κοινωνικού γίγνεσθαι. Στα πλαίσια αυτά πρέπει να είναι ο εκλεγμένος συντονιστής μιας συλλογικής παιδαγωγικής προσπάθειας.  Τον κυρίαρχο, αποφασιστικό και καθοριστικό ρόλο για την εκλογή του Διευθυντή κάθε σχολείου μόνο ο Σύλλογος Διδασκόντων μπορεί και πρέπει να τον έχει.

 Χορήγηση άδειας άσκησης ιδιωτικού έργου με αμοιβή σε εκπαιδευτικούς

Χορηγήθηκαν άδειες άσκησης ιδιωτικού έργου με αμοιβή σε πέντε εκπαιδευτικούς ΠΕ70, σε έναν εκπαιδευτικό ΠΕ06 και σε έναν εκπαιδευτικό ΠΕ11.

 Πρόταση για απόλυση εκπαιδευτικού λόγω μη ιάσιμου νοσήματος.

Λόγω της ιδιαίτερης φύσης και της αυξημένης ευθύνης που αρμόζει σε τέτοιου είδους ζητήματα, εισηγήθηκα αναβολή της συζήτησης για την επόμενη συνεδρίαση του ΠΥΣΠΕ, έτσι ώστε να ενημερωθώ πλήρως και επαρκώς. Παρότι η έννοια της απόλυσης με βρίσκει ιδεολογικά και πολιτικά αντίθετη, διότι εκφράζει συνήθως την κυρίαρχη ιδεολογία και πρακτική της εργοδοσίας ενάντια στον εργαζόμενο και γιατί συνδέεται με τις επιταγές των μνημονιακών συγκυβερνήσεων και τους μηχανισμούς καταναγκασμού του αστικού κράτους, στη συγκεκριμένη περίπτωση μιλάμε για «ιδιότυπη απόλυση – παραίτηση για λύση υπαλληλικής σχέσης» ως προϋπόθεση συνταξιοδότησης.

Για το ίδιο θέμα θα επανέλθω στο επόμενο δελτίο πληροφόρησης.

 Προσωρινή τοποθέτηση αναπληρωτών εκπαιδευτικών (ΕΣΠΑ) κλάδων ΠΕ60,ΠΕ08,ΠΕ32

Ως προς τις τοποθετήσεις των αναπληρωτών εκπαιδευτικών, θεωρώ πως πρέπει τα κενά των σχολείων να δημοσιοποιούνται και οι πίνακες να ενημερώνονται για κάθε αλλαγή έτσι ώστε όλοι οι εκπαιδευτικοί να γνωρίζουν και να δηλώνουν σχολεία και όχι Δήμους προτίμησης.

Ειδικότερα έγιναν:

Τοποθέτηση μιας εκπαιδευτικού Β.Π,  ΕΣΠΑ ΠΕ60 από το 10ο Δ.Σ Αλίμου στο 10ο Δ.Σ ν. Σμύρνης.

Τοποθέτηση μιας εκπαιδευτικού  Γ.Ε, Μειωμένου Ωραρίου ΠΕ08 στο 1ο Δ.Σ και στο 11ο Δ.Σ Π. Φαλήρου για 8 και 6 ώρες αντίστοιχα.

Τοποθέτηση μιας εκπαιδευτικού  Μ.Ζ, Μειωμένου Ωραρίου ΠΕ32 στο 3ο Δ.Σ Μοσχάτου και στο 4ο Δ.Σ  Αλίμου για 11 και 4 ώρες αντίστοιχα.

Τοποθέτηση μιας εκπαιδευτικού  Κ.Α, Μερική Διάθεση από Β/θμια ΠΕ07 στο 5ο Δ.Σ Ν. Σμύρνης για 2 ώρες.

Τοποθέτηση μιας εκπαιδευτικού  Α.Β, Μερική Διάθεση από Β/θμια ΠΕ16 στο Διαπολιτισμικό π. Φαλήρου για 2 ώρες.

 Τροποποιήσεις τοποθέτησης εκπαιδευτικών-Αποσπάσεις

Πραγματοποιήθηκαν 14 συνολικά τροποποιήσεις τοποθετήσεων- αποσπάσεις.

2 εκπαιδευτικοί ΠΕ60, 7 εκπαιδευτικοί ΠΕ70, 1 εκπαιδευτικός ΠΕ19, 3 εκπαιδευτικοί ΠΕ11 και 1 εκπαιδευτικός ΠΕ71

 Συναδέλφισσες/οι

Μετά  την ανακοίνωση των τοποθετήσεων των εκπαιδευτικών έθεσα θέμα λειτουργίας του ΠΥΣΠΕ και των διαδικασιών τοποθέτησης των συναδέλφων.

Είναι ζητούμενο, η άσκηση της διοικητικής εξουσίας να επιτελείται από  πολυμελή όργανα   τα οποία μπορούν να εγγυηθούν την ανεξαρτησία, την αμεροληψία και την αντικειμενικότητα στη λήψη αποφάσεων.   

Αντίστοιχα, απαράβατη αρχή της δημοκρατικότητας των υπηρεσιακών συμβουλίων ΠΥΣΠΕ, είναι οι τοποθετήσεις και οι αποσπάσεις των εκπαιδευτικών να γίνονται με απόφαση του οικείου Διευθυντή Εκπαίδευσης, ύστερα από πρόταση- γνωμοδότηση του αρμόδιου συμβουλίου έτσι ώστε να υπάρχει πλήρης διαφάνεια.

Αντίθετα με τα παραπάνω, το ΠΥΣΠΕ Δ΄ Αθήνας  καλείται στις συνεδριάσεις του, να  επικυρώσει ειλημμένες αποφάσεις – τοποθετήσεις.  Οι αποφάσεις τοποθέτησεις από το Δ/ντή Εκπαίδευσης  όσο αντικειμενικές – προσεκτικές- σωστές και σύννομες να είναι και όσο και να υπακούουν στη λογική άμεσης κάλυψης των κενών των σχολείων, δεν παύουν να αποτελούν αποτέλεσμα προσωποπαγούς διαδικασίας και να υπονομεύουν για αυτό το λόγο, τη δημοκρατική – συμμετοχική λειτουργία των οργάνων, την ισονομία και την αρχή της ισότητας.

Όσο τα υπηρεσιακά συμβούλια υποβαθμίζονται από γνωμοδοτικά όργανα σε όργανα διεκπεραίωσης αποφάσεων τόσο χάνουν μέρος της δύναμης τους, το οποίο εκχωρείται στη μονοπρόσωπη αρχή. Η διαδικασία επικύρωσης από το ΠΥΣΠΕ ειλημμένων αποφάσεων δημιουργεί μια επίφαση εκδημοκρατισμού και συμμετοχικότητας ικανή για το διαμοίρασμα της ευθύνης αλλά όχι τόσο ικανή στο να διευρύνει δημοκρατικά τους θεσμούς. Μέσα σε ένα τέτοιο πλαίσιο, εύκολα πλέον μπορούν να ευδοκιμήσουν οι προφορικές εντολές, οι υποχρεωτικές μετακινήσεις χωρίς ενημέρωση, οι ελαστικές εργασιακές σχέσεις και οι εκτός επιλογών τοποθετήσεις.

Επομένως, η αποτελεσματική λειτουργία ενός συλλογικού οργάνου δεν εξαρτάται μόνο από τη θέσπισή του ούτε από τη ρητορική της «συλλογικής διαδικασίας» αλλά σχετίζεται κυρίως με την εξασφάλιση των προϋποθέσεων ενεργοποίησης της δημοκρατικής – συμμετοχικής λειτουργίας του και ως προς αυτό το σημείο ως αιρετή αντιπρόσωπος είμαι ξεκάθαρη. Δεν θα συναινέσω με την παρουσία μου σε καμία διαδικασία υποβάθμισης της λειτουργίας του ΠΥΣΠΕ και με τη ψήφο μου σε διαδικασίες που δε στηρίζονται στην ουσιαστική συμμετοχική διαδικασία.

 Συναδελφικά και Αγωνιστικά

Γεωργία Μούκα, Αιρετή Δ΄ Αθήνας

εκλεγμένη με το ψηφοδέλτιο

«ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ  – ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ»

Τηλέφωνο: 6932177611, 2109422847

Mail: argiromouka2@gmail.com

Δασκάλα «ενκινήσει» – georgiamouka.blogspot.com

/* *//* *//* *//* *//* */

ΜΑΤ και χημικά για να καταργηθεί η Κυριακή αργία.

ermou-ximika-6-600x399565778E3732D268CA7A623CFFA90465D912074214

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΟ VIDEO

Πριν μια εβδομάδα, με ΜΑΤ και χημικά έκαναν τα σεμινάρια στο Υπ. Παιδείας…   

 Σήμερα, Κυριακή (των Βαΐων), με ΜΑΤ και χημικά απάντησε η κυβέρνηση στους εργαζόμενους, που διαμαρτύρονταν για την απόπειρα κατάργησης της αργίας της Κυριακής.

 Κάποια στιγμή, ανάμεσα στα χημικά και το ξύλο, μισάνοιξε την πόρτα μια εργαζόμενη από ένα κατάστημα και είπε ψιθυριστά: Σας ευχαριστούμε πάρα πολύ γι’ αυτό που κάνετε! Σας ευχαριστούμε! Και ξανάκλεισε την πόρτα… Για αυτό τον ψίθυρο, για να γίνει κραυγή και σύνθημα και διεκδίκηση, για να γίνει δύναμη, για να σπάσει ο φόβος που κρύβει μέσα του, αξίζει ο αγώνας που γίνεται…

 Η Ιστορία δεν θα γραφτεί κάποτε, δεν θα γραφτεί στο μέλλον. Η Ιστορία γράφεται ήδη. Γράφεται τώρα. Και είναι προφανές: Η’ αυτοί θα γράψουν την Ιστορία ή εμείς. Μέσος δρόμος δεν υπάρχει.

/* *//* *//* *//* *//* */

Ημερολόγιο
Απρίλιος 2014
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Μαρ   Μαΐ »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
Πρόσφατα σχόλια